The truly creative mind in any field is no more than this:

A human creature born abnormally, inhumanly sensitive. To him... a touch is a blow, a sound is a noise, a misfortune is a tragedy, a joy is an ecstasy, a friend is a lover, a lover is a god, and failure is death.

Add to this cruelly delicate organism the overpowering necessity to create, create, create -- so that without the creating of music or poetry or books or buildings or something of meaning, his very breath is cut off from him. He must create, must pour out creation. By some strange, unknown, inward urgency he is not really alive unless he is creating.


—Pearl S. Buck—

February 10, 2010

April 13, 2008, 3:20 PM


M-am uitat aseara la film (In the realm of senses)… banuiam ca asa se va termina. Se pare ca e facut dupa un caz real. Mi-a placut scena cu sexul oral... ma gandeam numai la tine, cand erai deasupra mea, tot in gurita mea si mi se amesteca uimirea cu teama cu dorinta si ma excita sa fac asta si sa ma uit in ochii tai. Iar am constientizat cat de mult imi place si cat de mult te vreau tot timpul si cum innebunesc cand ma gandesc ca ai putea atinge pe alta. Ma gandesc cateodata oare cum era cand faceai dragoste cu celelalte. Ma gandesc la asta. Nu suport ideea.


De aseara sunt nelinistita. Mi-ai raspuns sec la sms, cu ceva ce nu avea legatura cu sms-ul meu si azi la fel, nicio urma de pasiune. Si am avut feelingul ca esti cu altcineva, poate cu ea. Nu pot explica exact de ce.


Am mai simtit asta o data, tot intr-un weekend, cand ti-am scris sambata si te-am sunat duminica dimineata si tu nu mi-ai raspuns si in loc mi-ai scris pe mail.


Imi curg lacrimile, nu ma pot stapani.


Si ma gandesc ca poate vrei sa fii cu alta si nici nu-mi spui si nici nu-mi vei spune. Ca nu stii cum, ca nu esti sigur sau din alte motive. Nu pot gandi acum. Nu vreau asa. Vreau sa stiu, sa fii sincer. E aiurea ca iar am astea in cap si ca ma macina. Si stii de ce.


Pentru ca aveam nevoie sa imi arati, sa vad ca sunt importanta, ca pe mine ma vrei si ca pe mine o sa ma vrei. Tanjesc dupa asta. Si-n continuare e distanta intre noi. Nu stiu, poate pentru tine nu mai este important sau poti si fara.


Mi se pare stupid sa fie in continuare asa. De ce nu-mi arati niciodata? Cu ceva mai mult decat vorbe trimise prin sms-uri sau mess sau mailuri. Cu ceva palpabil care sa ma faca sa inteleg ca reprezint ceva si ca e important pt tine sa fiu in viata ta.


(...)


Ma doare pur si simplu. Si e ciudat ca ma doare mereu cu aceeasi intensitate. Si o data cu asta, am sentimentul ca tu nu simti nimic.


De ce trebuie sa ma faci mereu sa visez ca dupa aia sa imi arati ca totul se poate sfarama intr-o secunda?


Astazi nu sunt bine deloc.


(...)


Pa ....

No comments:

Post a Comment