The truly creative mind in any field is no more than this:

A human creature born abnormally, inhumanly sensitive. To him... a touch is a blow, a sound is a noise, a misfortune is a tragedy, a joy is an ecstasy, a friend is a lover, a lover is a god, and failure is death.

Add to this cruelly delicate organism the overpowering necessity to create, create, create -- so that without the creating of music or poetry or books or buildings or something of meaning, his very breath is cut off from him. He must create, must pour out creation. By some strange, unknown, inward urgency he is not really alive unless he is creating.


—Pearl S. Buck—

February 10, 2010

August 17, 2008, 4:04 PM

cateodata nu-mi vine sa cred ca ai venit. si nici ca ai plecat. stiu doar ca ai curs iar prin mine fizic si imi doresc sa fi ramas. sa-ti fi lasat amprentele pe mine, sa-ti fi lipit pielea de a mea, sa mi-o lasi mie, sa simt cum ma acoperi. vreau langa tine, oriunde ar fi. e ceva asa fain intre noi ca nu cred ca ne putem intampla vreodata cu totul, unul langa altul. pe lumea asta au loc si se implinesc numai lucrurile incomplete si operele de arta. cu celelalte se intampla ceva...nu stiu ce, ma gandesc inca unde se duc. trist.

au inceput sa curga...stiam ca va veni si asta azi, de cand m-am trezit stiam. si azi noapte au fost, multe si nepasatoare de mine. imi curg rauri pe gat si se opresc intre sani. tu mi i-ai saruta si i-ai tine in palma, mici si moi, si ar fi ai tai. cred ca m-am imbolnavit, ma doare carnita pe mine ca de raceala puternica si mi-e frig. nu suport sa ma ating de nimic, totul ma deranjeaza si ma zgarie, pleoapele mi-s grele si capul doare. as vrea sa ma saruti pe frunte si sa stau cu capul pe tine, cuminte.

si muzica asta ma innebuneste si cocorosie s-au mutat in paris. totul e in paris, mai putin noi :( am vazut cladirea in care a locuit Foucault, cea in care a stat Picasso cand a facut Guernica, cea in care a stat Balzac. toate aici....viata... dar doar tu ma trezesti

oare ce s-ar intampla daca nu ne-am vedea zece ani? sau daca nu ne-am vedea ani intregi si ne-am intalni pe strada din intamplare?

cauta te rog ratacirile fetei nesabuite, poate o gasesti.

vad flori intr-un balcon, muscate fuchsia intr-un vas de tabla gri. eu n-am avut niciodata flori. as vrea sa am flori cu tine. sa-mi aduci cate una cand te intorci de la tigara. sa crestem o floare impreuna.

cum esti iubire...imi iei mintile

No comments:

Post a Comment