The truly creative mind in any field is no more than this:

A human creature born abnormally, inhumanly sensitive. To him... a touch is a blow, a sound is a noise, a misfortune is a tragedy, a joy is an ecstasy, a friend is a lover, a lover is a god, and failure is death.

Add to this cruelly delicate organism the overpowering necessity to create, create, create -- so that without the creating of music or poetry or books or buildings or something of meaning, his very breath is cut off from him. He must create, must pour out creation. By some strange, unknown, inward urgency he is not really alive unless he is creating.


—Pearl S. Buck—

February 7, 2010

March 13, 2008, 6:08 PM

mi te imaginez cu boticul si vant pe stradute. iubesc fetita din tine. cu ciubotele mari si picioruse incurcate in pasi. ce da din fundulet cantand to-to-ro. si pufneste pe nasuc. si iubesc femeia din tine, gesturile de femeie. cum atingi cu varful degetelor. usor de tot. si mainile tale imi par atat de usoare. abia ma atingi si te uiti cu ochii aia mari de printesa femeie. si cand te iau si te prind de incheieturi treci rand pe rand prin toate. reactionezi ca o fetita, te sperii, iti citesc frica in ochi, nu frica de mine cat de ce ai vrea sa-ti fac in clipa aia. dupa devii femei, in clipa imediat urmatoare. si suspini, ochii ti se dau peste cap, respiratia ti se schimba si vrei, ma vrei ca femeie. si la urma devii curva, devii sex toata. te urci pe mine si imi areti ca nu am stiut nimic pana sa te intalnesc. te misti ca o curva care stie exact ce face. m-ai putea termina oricand si stii asta. si te joci. si atunci te iau si eu si ma port cu tine ca si cum ai fi curva mea. te prind de par si vreau sa te termin, sa tremuri inaintea mea, sa fii sfarsita si tremuranda cand intru iar si iar, sa-ti dai ochii peste cap... sa nu stii cand se va termina. si cand te las.....tremuri usor... si redevii copila... ochii au iar expresia aceea fricoasa... si gura ti se transforma in botic de ratusca... si parcat iti vine sa iti ascunzi sexul de mine... esti iar timida o clipa. si devii iar femeie, intelegi ca iti iubesc tot corpul si iti iubesc buzele umede obosite dupa efort.. si iti place... esti mandra de asta... stii ca le iubesc si nu mai vrei sa te ascunzi. iti place ca muschii te dor, ca esti intoarsa toata pe dos dupa ce ne-am iubit. si ma vrei iar.. devii lichid... vrei iar.. se trezeste iar curva mea, iubita mea.

No comments:

Post a Comment